8.28.2013

Must have - buty na jesień

Jak pewnie zauważyłyście większość sklepów zmieniła już repertuar na jesienny. Postanowiłam dlatego przedstawić Wam moje pierwsze odkrycia jeśli chodzi o jesienne buty. Pochodzą one ze świeżutkiej kolekcji H&M, która jakna razie zapowiada się całkiem interesująco. Na pierwszy rzut oka, pierwsza marka z którą mi się kojarzy to Saint Laurent Paris. Nie miałam jeszcze okazji pójść do sklepu i zobaczyć na żywo jakość wykonania, więc niestety nie mogę nic na ten temat powiedzieć. Wydaje mi się jednak, że w przystępnej cenie wybrane przeze mnie modele są całkiem uniwersalne i całkiem łatwo będzie je włączyć do każdej garderoby. Jeśli brak Wam pomysłu, zamieściłam zdjęcia Olivii Palermo, na które z pewnością natrafiłyście już w przeszłości. Jej styl na co dzień jest całkiem łatwy do skopiowania, więc nie zapomnijcie dodać odrobinę swojej osobowości ;)

Kozaki do kolan - 199.00 zł




Botki - 199.00 zł



Buty motocyklowe - 149.90 zł



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz