8.17.2013

Coś na weekend

Weekend. Czas kiedy w końcu możemy zwolnić tempo i cieszyć się chwilami przyjemności. Dzisiaj wspominam Paryż, cukiernię Pierre Hermé i czas spędzony przy pluskającej fontannie. Jeśli chodzi o outfit, postawię na moje niezawodne jeansy boyfriend z fantazyjnym topem w kwiatowy wzór.


Muszę stwierdzić, że czekałam na wolną sobotę już od dłuższego czasu i dzisiaj zamierzam poświęcić na relaks. Co to oznacza? Dobra filiżanka kawy i poszukiwanie inspiracji na ulicach Londynu. Ostatnio dowiedziałam się, że jeden z moich ulubionych projektantów, Erdem ma siedzibę całkiem niedaleko mojego domu. Z pewnością spędzę kilka minut w tych okolicach. Jeśli chcecie dowiedzieć się o nim coś więcej, zajrzyjcie do brytyjskiej edycji Harper's Bazaar. Mam nadzieję, że Wasz weekend będzie również pełny relaksu i niezapomnianych momentów. Ponieżej zamieszczam kilka jego kreacji na nadchodzący sezon.






Zdjęcia: www.style.com

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz