2.07.2013

Walentynkowa lista życzeń

Walentynki zbliżają się dużymi krokami, więc postanowiłam zamieścić moją walentynkową listę życzeń. Moim marzeniem jest wyjazd do Paryża, jednak pozostaje to tylko marzeniem :) Jak na razie wspominam zeszłoroczne róże i romantyczną kolację - zobaczymy co przyniesie nam rok 2013. Co znajduje się na Waszej liście?
  1. Czekoladki Butlers
    Czekoladki znalazły się na pierwszym miejscu, dlatego że po prostu kocham czekoladę. Mówiąc "czekoladę" mam na myśli tę z dużą zawartością prawdziwego kakao, które sprawia, że smak staje się bardziej intensywny i głęboki. Nie zapomnę najlepszych czekoladek jakie jadłam w życiu - ręcznie robione z Brugii w Belgii. W Walentynki stawiam jednak na irlandzką firmę Butlers - słynąca z wyśmienitej jakości - z pewnością zapewni wiele słodkich momentów.


  2. Kolczyki Serduszka - projekt Magda Lysiak
    Miłość od pierwszego wejrzenia!

  3. Perfumy Burberry Body
    Dla mnie perfumy zawsze wiążą się ze wspomnieniami. Burberry Body to bardzo kobiecy, kwiatowy zapach, bazujący na nutach wanilii bursztynu i piżma - w sam raz na Walentynki pełne wspomnień.

  4. Błyszczyk Revlon ColorBurst w kolorze Bellini
    Jednym z moich ulubionych trendów w makijażu na nowy sezon jest nowoczesne podejście do klasycznego smokey-eye zestawione z naturalnymi lecz bardzo dziewczęcymi ustami, kreując uniwersalne piękno. Błyszczyk Bellini będzie doskonałym zestawieniem z modowym trendem 
    "w kolorach Laduree".


  5. www.allure.com

  6. Kwiaty
    Zaczęłam czekoladkami i skończę kwiatami. Gdziekolwiek i jakiekolwiek - sprawiają, że pomieszczenie przenosi się na wyższy lewel. Cóż bardziej romantycznego w dzień Walentego?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz