4.10.2014

& Other Stories Nail Duo - lakiery do paznokci na nowy sezon


Przez dłuższy czas poszukiwałam lakieru do paznokci na początek wiosny, czegoś niezbyt zobowiązującego, nie rzucającego się zbytnio w oczy. Podczas ostatniego wypadu na zakupy znalazłam odcień szarości firmy & Other Stories pod nazwą "Blunt Grey", który doskonale spełnia moje wymagania.
Jakoś ostatnio kolor szary stał się jednym z moich ulubionych i w mojej szafie zawitało kilka rzeczy w tym kolorze. Nie był to jednak mój jedyny zakup - do pary znalazłam kolor pod nazwą "Interlace Blush", który będzie moim zamiennikiem na bardziej słoneczne dni. Wydaje mi się, że oba kolory będą pasować do mojej codziennej garderoby. Pastelowe lakiery od zawsze były jednymi z moich ulubionych, więc bardzo się cieszę z moich zdobyczy. Jakie są Wasze typy na rozpoczynający się sezon? Chętnie usłyszę Wasze opinie ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz