3.31.2014

5 par jeansów, które odświeżą każdą wiosenną garderobę

Jeansy znajdują się w garderobie każdej z nas (no może 99% ;)). Jeśli chodzi o mnie, kocham jeansy i nie wyobrażam sobie bez nich życia. Wydaje mi się, że nie trudno znaleźć parę, kótóra będzię na nas pasować. Zwłaszcza, gdy sieciówki zalane są nowościami, prezentując tęczę kolorów i fasonów.
W tamtym roku zagościły w mojej szafie spodnie jeansowe typu boyfriend z przetarciami - w tym roku pewnie zdecyduję się na kolejną parę. Niezmiennie, rurki są typem, który mnie jeszcze nigdy nie zwiódł, dlatego znalazły się one także na mojej liście. Pamiętajcie, że nie koniecznie muszą być one czarne czy niebieskie - zmiana klimatu powinna zachęcić Was do spróbowania czego nowego. Ja myślę o bieli i pastelach. Poniżej postanowiłam podzielić się z Wami moimi ulubionymi modelami z sieciówek (ZaryMassimo Dutti i River Island) - mam nadzieję, że Wam się spodobają ;)






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz