2.10.2014

W oczekiwaniu na London Fashion Week

Wiem, wiem - byłam zaginiona w akcji przez ostatnie dwa miesiące - jak w zimowym śnie. Mam nadzieję, że wybaczycie mi moją nieobecność i tak jak ja czekacie na początek Londyńskiego Tygodnia Mody.
Karuzela pokazów kręci się już w Nowym Jorku, a wraz z nią gwiazdy stylu ulicznego mają własny show. Styl uliczny ma to do siebie, że nigdy nie wiadomo czego się spodziewać. To właśnie sprawia, że jest taki interesujący - poprzez ubiór każdy ukazuje rąbek swojej osobowości. Oto kilka moich ulubionych ujęć z ulic Nowego Jorku. Wybierając zdjęcia kieruję się zwykle intuicją - jedno spojrzenie i wiem, czy to jest to. A co zwraca Waszą uwagę? Kolorystyka? Dodatki? Fryzura i makijaż? Chętnie usłyszę Wasze opinie ;)









źródło: style.com i StyleCaster

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz